Priserne er angivet i kroner for henholdsvis 1. uge og pr. dag efter 1. uge.
Ved større forespørgsler: Indhent specialtilbud.
Alle priser er eksklusiv moms.
Fakturering: ultimo, hver måned. Sidste fakturering sker umiddelbart efter lejemålets afslutning.
Nye kunder må påregne at skulle betale depositum på min. 3 måneders leje eller stille en bankgaranti.
Betaling:
14 dage netto som standard.
Levering og afhentning:
Lejemøbler leveres og afhentes af Vibocolds egne transportører.
Levering sker senest klokken 16.00 på den aftalte leveringsdag.
Lejemøbler skal stå klar til afhentning fra klokken 7.00 på den aftalte afhentningsdag.
Leverings- og afhentningsdage er betalingsfrie.
Samlet pris for levering og afhentning: 650,- pr. enhed (tur/retur).
Reduceret fragtpris for små enheder: 450 kr. pr. enhed (tur/retur).
Tillæg på 400,- kr. pr. enhed ved levering på ikke-brofaste øer.
Tillæg på 150,- kr. pr. enhed ved levering uden for normal kørselsplan.
Der kan forekomme ekstra fragtomkostninger i forbindelse med festivaler og messer i tilfælde af uforudsete leveringsforhold, herunder ventetid.
Levering/afhentning kan ske inden for 1-4 arbejdsdage fra bestilling.
Det lejede materiale skal afleveres i samme stand som ved modtagelse. Dvs. det skal være tømt for indhold og uden væske, pletter og lignende - både indvendigt og udvendigt. Se vedr. "Klargøring".
Klargøring:
Omfatter rengøring, tests og emballering, inkluderet i lejepriserne.
Såfremt et lejemøbel er meget beskidt ved afhentning, forbeholder Vibocold sig ret til at fakturere ekstra rengøring. Faktura for ekstra rengøring ledsages af fotodokumentation.
Modeller:
Kan vi ikke levere den ønskede model, tilstræber vi at finde noget tilsvarende.
Skader og mangler:
Lejer hæfter for skader og mangler. Udgifter i forbindelse med skader på lejede møbler faktureres særskilt.
Bortkommende lejemøbler eller dele heraf, er lejeres ansvar og erstatning kan afkræves
Det lejede materiel må udelukkende anvendes til det formål, det er beregnet til.
Driftsforstyrrelser og service:
Meldes til Vibocold A/S på service@vibocold.dk eller på tlf. 8750 3419 / 8661 3411.
Service vil som hovedregel blive udført inden for 24 timer - i normal arbejdstid.
På større messer har Vibocold altid en servicemontør på stedet, så der kan ydes hurtig assistance ved problemer med materiellet.
Vær opmærksom på, at de sikkerheds- og tilslutningsinstruktioner, der følger med materiellet, skal følges nøje. Mangelfuld strømtilslutning kan overophede de elektriske ledninger, hvilket kan føre til nedbrud på kølemøblerne.
Vibocold A/S dækker ikke udgifter til anden reparatør, med mindre dette er aftalt på forhånd.
Servicereparationer som følge af kundens manglende vedligehold er ikke inkluderet i prisen.
Eventuelle tab i forbindelse med driftsstop er Vibocold A/S uvedkommende
Bortset fra Sverige og Norge, hvor der tilbydes fuld service via samarbejdspartnere, ydes der ikke service uden for Danmark.
I øvrigt henvises til Vibocolds generelle salgs- og leveringsbetingelser
Generelle Salgs- og leveringsbetingelser - Hent som pdf